Senaste nytt

Centurion Lounge JFK

Hej
Ska åka med SAS(terminal 7) ut från JFK i april och undrar om någon nyligen lyckats ta sig in i Terminal 4 för att gå på Centurion Lounge?

/Thomas
 
Ja, jag var där för en vecka sen. Inga problem att gå igenom security i T4, och senare genom security i T7. Det är enkelt och går snabbt att ta sig mellan terminalerna med tåget.
 

larced

Medlem
Ja, jag var där för en vecka sen. Inga problem att gå igenom security i T4, och senare genom security i T7. Det är enkelt och går snabbt att ta sig mellan terminalerna med tåget.
Så checka in på T7, ta sig till T4 och igenom security där? Men sedan måste man ut igen och ta sig igenom security även på T7? Eller finns det någon connection på insidan mellan terminalerna?
 

sembl

Medlem
Precis så, security måste passeras två ggr då tåget går på utsidan. Personligen tycker jag inte det är värt det men det är upp till var och en. Glid in på The Rail Bar and Grill bredvid Howard Beach station och käka en god burgare och en bärs och ta sedan tåget till T7 utan att stressa en trappa upp.
 
Precis så, security måste passeras två ggr då tåget går på utsidan. Personligen tycker jag inte det är värt det men det är upp till var och en. Glid in på The Rail Bar and Grill bredvid Howard Beach station och käka en god burgare och en bärs och ta sedan tåget till T7 utan att stressa en trappa upp.
Håller med dig, men man måste ju pröva en gång åtminstone tänkte jag. Till min glädje var det schysst käk och en trevlig bartender som mer än gärna ändrade kanal till Penguins at Rangers.
 
Toppen