Flyttade nu upp en våning till Premium Plaza Lounge (bla. Diners) och här är det mycket bättre utbud av mat o dryck. De lagar bl.a. omelett of your choice på beställning.Dreamliner skrev:Hälsning från ett regnigt Rio. Utbudet i GOL loungen imponerar inte. Jag blev uppgraderad från premium economy till business redan vid incheckningen i Göteborg igår så jag ska inte klaga.Klicka för att utvidga...
Trevligt att de börjat med julölen synd att man får vänta tills lördag innan man kommer förbi Kastrup.Cristoffer Cedergren skrev:SAS Gold CPH har börjat med julölen redan.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Trevligt att de börjat med julölen synd att man får vänta tills lördag innan man kommer förbi Kastrup.Klicka för att utvidga...
Numera kommer man väl åt TBIT från alla övriga terminaler på LAX väl? Ska dit snart och tänkte passa på att hänga i Star allianceloungenAABack2ARN skrev:Inte för att vara den som är den, men Qantas F lounge på LAX ligger i TBIT (Tom Bradley International Terminal) som förvisso är åtkomlig från T4, där American huserar, utan extra säkerhetskontroll. Qantas-loungen var för övrigt mycket trevlig.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Iceland Air Saga Lounge här på Keflavik. SAS till OSL ensam flight närmaste par timmar så loungen är närmast folktom.Bra utbud härKlicka för att utvidga...
Rostbiffen var riktigt trevlig jämfört med den påkörda fågeln på CPH.Andreas.Net skrev:Hälsning från SAS lounge landvetter, kommer vara här fram till 18:50 ungefär.Rostbiff serveras idagVisa bifogad bild 58083oKlicka för att utvidga...
Jag var där nyss, missade dig då!Senator skrev:SAS Gold på ARN T5. Jag hade bara ett besök i juni, annars har det varit T2 för alla pengarna. Nu plötsligen två besök på fem dagar.Lång dag väntar med Swiss till ZRH, sedan Swiss till Newark i eftermiddag. Mitt möte i Zurich ställdes in så det blir 4t kontor i nya FCL i ställetKlicka för att utvidga...