Det finns mycket som kan ses som petitesser som folk klagar på här inne ibland.bossefin skrev:Kaffekris - kaffeautomaterna trasiga. Bryggkaffet tar slut direkt när det kommer ut.Klicka för att utvidga...
Alla borde få kaffe från Starbucks istället!mha321 skrev:Det finns mycket som kan ses som petitesser som folk klagar på här inne ibland.Men det här är ju riktigt riktigt illa! Katastrof! Är det ens lagligt att ha en lounge där kaffet inte funkar?!Klicka för att utvidga...
Något i den stilen.Agö skrev:Alla borde få kaffe från Starbucks istället!Klicka för att utvidga...
Fint ska de va!011430121 skrev:SJ loungen på Stockholm C på väg till Göteborg och BC möte.Klicka för att utvidga...
Flyg så att du kan vara i Alitalia-loungen istället! Den är lite trevligare...Hissen skrev:Hälsningar från Avialoungen, T3, FCO-Rom. Ingen höjdare...Klicka för att utvidga...
Som av en slump så har jag parkerat mig i stolen bredvid, men hoppar cavan till förmån för tuborg.Fredrik Jeanson skrev:Parkerat mig i vil-fåtöljen i Guld-loungen på ARN t5 med ett glas cava. Lätt att njuta då!Klicka för att utvidga...
Fredrik Jeanson skrev:Parkerat mig i vil-fåtöljen i Guld-loungen på ARN t5 med ett glas cava. Lätt att njuta då!Klicka för att utvidga...
Sitter vid ett av de långborden vid buffén.SFC skrev:Som av en slump så har jag parkerat mig i stolen bredvid, men hoppar cavan till förmån för tuborg.Klicka för att utvidga...