Ja det var väl inte för att Hammarby kom hem i från AGH!Agö skrev:F.ö. blåsorkester m.m. i SAS-terminalen och vin m.m. vid gate 1. Hamburg-linjen invigs!Klicka för att utvidga...
Brickor? Interessant. Jeg tror det er for at undgå at folk tager for meget med til bordene som så ikke bliver spist/drukket alligevel. Skal man bære alt i hånden begrænser det sig selv? Som på visse hoteller med buffet'er hvor man skal rende op og ned, da man dårligt kan have mere end et glas og en tallerken ad gangen. Ligesom når hotellerne kun lader ganske små glas stå fremme til morgen juicen. Jeg bliver arg over denne mangel på respekt af gæster for at spare lidt juice...fcx skrev:Just satt mig tillrätta i A3-loungen i Aten. Här har de något jag inte ens viste att jag saknade: brickor att bära mat och dryck på.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Just satt mig tillrätta i A3-loungen i Aten. Här har de något jag inte ens viste att jag saknade: brickor att bära mat och dryck på.Klicka för att utvidga...
pep skrev:Brickor? Interessant. Jeg tror det er for at undgå at folk tager for meget med til bordene som så ikke bliver spist/drukket alligevel. Skal man bære alt i hånden begrænser det sig selv? Som på visse hoteller med buffet'er hvor man skal rende op og ned, da man dårligt kan have mere end et glas og en tallerken ad gangen. Ligesom når hotellerne kun lader ganske små glas stå fremme til morgen juicen. Jeg bliver arg over denne mangel på respekt af gæster for at spare lidt juice...Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Just satt mig tillrätta i A3-loungen i Aten. Här har de något jag inte ens viste att jag saknade: brickor att bära mat och dryck på.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Finns även i AF's lounger på CDG. Har något vagt minne av att det även finns hos KLM i AMS, men där kan jag ha fel.Klicka för att utvidga...
Hissen skrev:Hälsningar från SAS Gold Lounge Arlanda. Har BC-hörnan flyttats? Till litet nytt bord bredvid, där TVn stod förut? Eller kanske bara temporärt, nya möbleringen ej helt klart. Såg inte gästboken heller.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Det finns i varje fall större tallrikar där så att man på ett vettigt sätt kan lägga upp bröd, sallad och varm mat på samma fat och därmed slippa gå flera gånger.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Sitter i BC hörnan på ARN T5, verkar som sagt vara flyttad och ser inte heller gästboken.Klicka för att utvidga...
Hissen skrev:Hälsningar från SAS Gold Lounge Arlanda. Har BC-hörnan flyttats? Till litet nytt bord bredvid, där TVn stod förut? Eller kanske bara temporärt, nya möbleringen ej helt klart. Såg inte gästboken heller.Klicka för att utvidga...