Självklart, har varit där 4 ggr men det blir första för min kollega.agehall skrev:Ha det så kul i USA och Kanada! (För ni ska väl se Niagara från Kanadensiska sidan!?)Klicka för att utvidga...
Självklart, har varit där 4 ggr men det blir första för min kollega.agehall skrev:Ha det så kul i USA och Kanada! (För ni ska väl se Niagara från Kanadensiska sidan!?)Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Air NZ loungen i Auckland, trevlig frukostbuffé ned pannkaksmaskin om man önskar det...Klicka för att utvidga...
Det fanns också i en tredjepartslounge (som ligger på andra sidan av Dragonair lounge) på Hong Kong flygplats.dino_81 skrev:Automatisk ölupphällare har jag erfarit i Japan men pannkaksmaskin har jag aldrig hört talas om. Tog du någon bild så att jag kan stilla min nyfikenhet?Klicka för att utvidga...
Loungen var proppfull så ville inte börja fota massa människor, dessutom var det precis där kvinnan föll ihop så inte direkt lämpligt.dino_81 skrev:Automatisk ölupphällare har jag erfarit i Japan men pannkaksmaskin har jag aldrig hört talas om. Tog du någon bild så att jag kan stilla min nyfikenhet?Klicka för att utvidga...