J
jumbooze
Guest
TjudöBoy skrev:Får man gästa personer då man är på en bonus resa i C/F?Klicka för att utvidga...
Vad jag förstått ja, du har en revenue ticket.
TjudöBoy skrev:Får man gästa personer då man är på en bonus resa i C/F?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Sitter i sas loungen på ORD i väntan på SK946Klicka för att utvidga...
karho skrev:Hah! Det var den flighten jag egentligen skulle åkt hem, ödet går inte vår väg.Istället hälsar jag nu glatt till alla från Star Alliance First lounge på LAX! Liten historia, ca 35 platser. Laddar för LH F till MUC.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Om du skulle åkt SK946 men istället tar LH F till MUC...Hmm, var detta en irrop eller hur gick det här, skulle gärna själv få nöja mig med LH F istället för lyxiga SK946.Nyfiken på vad som gick så rätt...Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Jag misstänker att han reste på LifeMiles award, och bokade om till LH First när tillgängligheten öppnades upp inom 14 dagars fönstret.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Sitter i sas loungen på ORD i väntan på SK946Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Kopplar av med en G&T på SAS Gold Lounge i Köpenhamn. Uselt med mat idag, och inga kycklingspett fanns på buffén. Glad att jag åt en falafel innan jag kom hit, för annars hade man svultit.Klicka för att utvidga...