Agö skrev:Trist med ösregn.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Sitter i SL på T5, väntar på SK till BMX "Bara" kycklingspett idag, varför är utbudet såååå mycket bättre i CPH?Klicka för att utvidga...
ErikOM skrev:Sitter i ServiceAir loungen i AMS. Den är inte alls så dålig som det skrivs i guiden, den har iofs helt klart genomgått en ordentlig uppfräshning sedan bilderna i guiden togs. Nu påminner den mig om en vanlig Lufthansa senator lounge förutom att det inte finns någon mat. Utbud på snacks och drycker är däremot bra.Klicka för att utvidga...
Ja, jag tror det. Åandrasidan finns det ett gäng olika lounger i AMS, men jag var i lounge no. 26 vilken är den enda lounge man har tillgång till om man är EBG och flyger med SAS så jag borde inte ha blandat ihop dom. Återkom gärna med en kommentar nästa gång du är där.Agö skrev:Då måste det hänt något rejält sedan mitt senaste besök. Det var en riktigt dålig lounge. Glad att slippa den med FBG.Klicka för att utvidga...
ErikOM skrev:Detta är förövrigt den sista flighten innan semestern så jag tror jag kommer att njuta extra mycketKlicka för att utvidga...
BHX skall det vara, jag ber om ursäkt.twiggs skrev:Till BMX flygs det sannerligen inte från ARN!(Varför använder man flygplatskoder om man inte är helt säker?)Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Sitter i Loungen på OSL Gardermoen efter att ha anlänt från EWR Newark. Superhärligt morgonväder och en totalt smärtfri TATL. Slå ned rumpan i sätet. 10 min tidig departure från EWR. Snabb middagsservering. Titta på en halv episod Archer på laptoppen, BOOM slocknar som ett ljus och vakna av att det är frukostservering.Den jättetrevliga personalen släppte in mig trots att det var lite tveksamheter om hurvida jag eg hade tillgång då jag "bara" hade SAS Plus på ankommande flyg och inte mitt Widerö flyg till Göteborg. Jag antar att transfern på nära 5h spelade in också.Ska försöka sova lite men om någon BCare tittar förbi så kika efter en BC tag i den blå sektionen vägg-i-vägg med receptionen.--En sak kan jag dock nämna och det är den dåliga servicekänslan på delar av personalen hos SAS vid EWR. Totalt kaos vid SAS desken pga en cancellation. Trots en mycket sansad passagerarskara så rörde personalen till det mycket med baggage drop köerna. Det smartaste draget var att bara sätta sig i City Point Bar och ta en Sam Adams och vänta till det tunnades ut.Klicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:* Det är fullt med bananflugor kring buffén samt vid borden i stora rummet. Förmodligen har de kommit in med kryddväxterna som står placerade på borden.Klicka för att utvidga...