Varför spenderar du 10 timmar på Pudong? Det är verkligen inte någon upphetsande flygplats och dessutom går det snabbt att åka in till city.Axelzon skrev:10 timmar på PVG igår..Så förbannat glad att det var cathay/dragon lounge och inte shanghai airlines/*A lounge jag satt i.. usch......Klicka för att utvidga...
När man är stand-by för nästa flyg(eller obestämt flyg), kan man inte lämna flygplatsen.Jacob skrev:Varför spenderar du 10 timmar på Pudong? Det är verkligen inte någon upphetsande flygplats och dessutom går det snabbt att åka in till city.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Scandinavian Lounge Kastrup. Smuttar på en Bailey's, innan man springer iväg till gaten för flyg mot MUC.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Sk659 antar jag, vi missar varandra med en kvart typ, landade 1930 från GOT vidare till DUS, från CPH, får bli en bailys för mig här i loungen oxå. Trevlig söndag kväll,Ps; seg promenad från A21 till loungen sedan tillbaka till a27...behöver iallafall inte träna så mktKlicka för att utvidga...