jonas-forslin
New member
Dnata Skyview Lounge i Singapore här för tillfället. Är den här pool-delen någonsin öppen i den här loungen eller är det alltid stängd? Hyfsad lounge i övrigt tycker jag. Men lite tråkig mat idag.
Jonas Forslin skrev:Dnata Skyview Lounge i Singapore här för tillfället. Är den här pool-delen någonsin öppen i den här loungen eller är det alltid stängd? Hyfsad lounge i övrigt tycker jag. Men lite tråkig mat idag.Klicka för att utvidga...
Fredrik skrev:Galleries South just nu.Fick veta att mitt pass var trasigt i passkontrollen i fredags. Gick inte att lasa det automatiskt. Later jattebra nar man har en resa nasta vecka. Forhoppningsvis haller passkontrollanterna i de landerna ocksa med om att passet anda ar giltigt.Klicka för att utvidga...
Adamsson skrev:Sitter i BA Galleries South, i mitten vid vinflaskorna. Kom och säg hej om nån av oss är här!I am the guy with da wheelchair!Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:SAS Scandinavian Lounge i CPH.Efter en mycket trevlig flygning från BRU till CPH med SAS.Trevlig personal och självklart service efter flygningens längd. Endast rad 1 var business och 4 rader economy extra - ingen gardin.Mycket folk, men inte trångt, i loungen.Någon BC:are i närheten?Klicka för att utvidga...