Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Tomas E

Medlem
Är det skillnad på delstaternas alkohollagstiftning gällande self-service?
Det kan det säkert vara (eftersom alkoholpolitik är en delstatlig fråga, enstaka delstater har monopol á la Systembolaget och det finns enstaka "dry counties" helt utan alkoholförsäljning), men vid mitt senaste besök på en AA-lounge på JFK är jag rätt säker på att jag hällde själv.
 

Magnus.j93

Medlem
Det kan det säkert vara (eftersom alkoholpolitik är en delstatlig fråga, enstaka delstater har monopol á la Systembolaget och det finns enstaka "dry counties" helt utan alkoholförsäljning), men vid mitt senaste besök på en AA-lounge på JFK är jag rätt säker på att jag hällde själv.
Mycket möjligt.

SAS loungen på EWR får man ju hämta helt fritt (Dock New Jersey)
Så kanske skillnad mellan New York (JFK)
Och New Jersey (EWR)

Går ju garanterat att Google lite snabbt, men kul och spekulera också haha
 
God morgon från SAS Gold CPH. Jag smet in för ett besök i näspudringsenheten och passade på att äta en kaka, landade på A-piren och ska strax vidare från D2 (till BER) på mitt andra ben för dagen.

Jag gick direkt till gate på ARN, så har fortfarande inte hunnit prova "nya Pontus", det får väl bli på fredag.
Visa bifogad bild 152568
 
Last edited:

trekker

Medlem
God morgon från Escape överflödes lounge Manchester T3, den vanliga är stängd men denna bättre med självbetjäning istället för bemannad bar.

Derbyday.

20240428_064706.jpg
 
Toppen