bjornstrom skrev:Jag kontaktar Loungepersonalen via mail och kollar hur läget är.Klicka för att utvidga...
Bra, ska dit ikväll så kollar läget då.
bjornstrom skrev:Jag kontaktar Loungepersonalen via mail och kollar hur läget är.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Vi har beställt nya skyltar, bordsflaggor, nya roll-ups och idag även gästböcker. Angående taggarna får du gärna hitta en billigare leverantör, har du sett våra mini-taggar?.................Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Kul att se! Gästböcker, dekaler och flaggor blev klara idag - ser fram emot att se vår flagga hissad på bordet nästa vecka!Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Sitter vid bordet nu, ingen skål med taggar - bara en liten blomma.Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Otroligt.. Då är ju taggarna slut igen... Kanske skulle limma fast dom i skålen..Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag tror vi ska hitta en ny strategi för taggarna!Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Sitter vid bordet nu, ingen skål med taggar - bara en liten blomma.Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Jag tror vi ska hitta en ny strategi för taggarna!Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Men, vi kan ju inte klaga på att folk snyltar dom här, det heter ju "tag".. det är väl lika med "varsågod" eller nåt??Klicka för att utvidga...