Senaste nytt

[Business] Stockholm-Brussels t/r 2404 SEK Brussels Airlines

pep

Medlem
Saa lad Eurobonus hvile en stund - og blot krediter dine point til et andet *A program? Ræven har altid flere udgange...
Tror majoriteten av oss här tjänar poäng via kreditkort, då blir små poängsummor utspridda i 6-7 bolag helt värdelösa.

Det var mer en varning till dom som inte har så bra koll på Brussels värdelösa utdelningar av poäng i business med P-klass till eurobonus.
Vill man bara flyga business och inte bryr sig om poäng så är det ju en bra resa, men för samma pengar kan man flyga SAS Plus och dra in ganska ok med poäng, och tar man en routing via OSL/CPH blir det ännu mer poäng :)

..jeg anede ikke at SK var saa billig? Checkede ARN-BRU retur 12-21 Sept. for 1300 DKK. Men det er ikke business, kun economy plus, ingen varme retter etc. ?
Du skal ikke have 6-7 programmer. 2-4 er OK

..jeg anede ikke at SK var saa billig? Checkede ARN-BRU retur 12-21 Sept. for 1300 DKK. Men det er ikke business, kun economy plus, ingen varme retter etc. ?
Du skal ikke have 6-7 programmer. 2-4 er OK
Vet inte vad jag ska med varm mat till på en 1,5h lång flight, drycken är ju densamma om inte bättre på SAS? Enda som skulle få mig att välja Brussels är seatblocken.
Men för 0 poäng så är seatblocken rätt värdelös på en så kort flight, då prioriterar jag hellre poängen!

Det hela var bara en varning för alla nybörjare där ute som kanske tror att man får poäng på alla flighter, och speciellt om det är business!

Vi behöver inte diskutera värdet i hårdvara på respektive bolag, det är ju högst subjektivt då vissa samlar poäng till M&M och andra till EB.

Toppen