Teoretiskt skulle jag kunna fixa gold på några månader om jag hittar något som passar till Hawaii
Har ju 2 turer till München att fixa in, som då får gå via Helsingfors-London. Det blir väl 320 per rundsväng.
Funkar från Sverige nu också har just bokat en tripp i början av Juli för 22,600 SEK GOT-LHR-LAX-HNL och tillbaka samma väg 920 TP och en del Avios skall se om jag kan få ihop BA Guld i år så detta är en bra start
Funkar från Sverige nu också har just bokat en tripp i början av Juli för 22,600 SEK GOT-LHR-LAX-HNL och tillbaka samma väg 920 TP och en del Avios skall se om jag kan få ihop BA Guld i år så detta är en bra start
Finns från ARN till HNL tex, kostar ca 16.000 utan skatter, max 2 stopp och MPM är strax under 9000. Väldigt bra pris, men saknas lite för att helt kunna maximera.
Hur får du det till 920TP? Jag får det till 640, (40+140+140)x2 = 640 TP.
Finns från ARN till HNL tex, kostar ca 16.000 utan skatter, max 2 stopp och MPM är strax under 9000. Väldigt bra pris, men saknas lite för att helt kunna maximera.
Hur får du det till 920TP? Jag får det till 640, (40+140+140)x2 = 640 TP.
Sorry ser nu att jag skrev fel i mitt inlägg, jag är bokad, GOT-LHR-JFK-LAX-HNL då blir det 920 TP, försökte få in HEL också för fler TP men lyckades inte hitta något sätt att boka den på, fick ihop det via HEL med ITA Matrix men inte på google flights så nöjde mig med 920 TP