Bumpat resesällskap ?

plover

New member
Fick just cancel på arn till cph, jag fick nästa flight med guldkort, men kollegan fick en senare, riktigt trist sak. SAS har ju failat och tycker att vi skall göra en reklamation. Har ju företagsavtal men det hjälper ju inte, några tips ?
 
plover skrev:Fick just cancel på arn till cph, jag fick nästa flight med guldkort, men kollegan fick en senare, riktigt trist sak. SAS har ju failat och tycker att vi skall göra en reklamation. Har ju företagsavtal men det hjälper ju inte, några tips ?Klicka för att utvidga...
Var ni på samma bokning?
 
men nu fixade sas egna guldmedarbetare, jeanette i loungen, en plats till kollegan 5 i tolv. KUdOs och bra jobbat SAS. Lösningsorienterad och vänligt bemötande. Vi älskar SAS
 
plover skrev:Fick just cancel på arn till cph, jag fick nästa flight med guldkort, men kollegan fick en senare, riktigt trist sak. SAS har ju failat och tycker att vi skall göra en reklamation. Har ju företagsavtal men det hjälper ju inte, några tips ?Klicka för att utvidga...
Om ni hade separata bokningar så tycker jag att SAS gjort helt rätt då det ska vara prio för de med status i de fall det krävs ombokningar. De kan omöjligt veta vilka som åker med varandra och känner varandra om man inte är på samma bokning.



Om ni var på samma bokning så har ju SAS helt fallerat i detta fall kan jag tycka.



Skönt att det ändå löste sig för er.
 
Back
Top