Jag är på Bossens sida. Det är jag iofs alltid, men definitivt här. Jag misstänker att han har ett önskemål om att ta sig från punkt A till punkt B (i det här fallet EWR till OSL), och hellre flyger med SAS i sju timmar än LH i 10,5 (snabbaste via DUS). Och jag har lite svårt att se att han skulle flyga reguljärt inom Europa, så då hade det nog iofs blivit privatjet sista biten till OSL...
Jag har all respekt för folk som tycker att det bästa sättet att resa samma sträcka är att åka jorden runt åt andra hållet med 43 mellanlandningar för att få sitta så mycket man kan i olika lounger, men i det här fallet hade jag nog gjort precis som Springsteen.
Han hade såklart kunnat flyga UA direkt, men jag måste säga att jag håller SAS produkt högre, trots att stolen inte blir helt platt.
Jag har all respekt för folk som tycker att det bästa sättet att resa samma sträcka är att åka jorden runt åt andra hållet med 43 mellanlandningar för att få sitta så mycket man kan i olika lounger, men i det här fallet hade jag nog gjort precis som Springsteen.
Han hade såklart kunnat flyga UA direkt, men jag måste säga att jag håller SAS produkt högre, trots att stolen inte blir helt platt.