Senaste nytt

British Airways lanserar egen öl tillsammans med BrewDog

trekker

Medlem
Den passade bättre på en lunchflygning. Mycket god måste jag säga, här har brewdog och BA skött sig bra. CC undrade hur den smakade, de får tydligen aldrig testa vad de har ombord.
57e0d3ae4cbf3bf90430f59c3c7017e9.jpg
 

Homer

Medlem
Det är pant på burkarna! 1kr i Sverige och 2kr i Norge.
(det är det även på andra Brewdogburkar som man köper i butiker i England)

Pant.jpg
 

mika

Medlem
Jag testade Speedbird 100 och blev positivt överraskad. Även om den bara är 4.9%, har den mycket smak (speciellt citrus) som också kann kännas uppe i luften. När jag sade till FAn att jag gillar den skarpt, blev han så upphetsad att han insisterade på att jag måste ha två till. Inte något problem med det.
ba.JPG
 

Homer

Medlem
We're stoked to be joining forces with our friends at
@British_Airways
once again

2708.png
We'll be bringing you a new Pale Ale on board this spring! We just need some help picking the name

1f447.png


Jet Stream
64%

Bravo Alpha
36%
1,789 votes · Final results

https:// twitter.com/BrewDog/status/1222496238035263489

(går inte att lägga in länk "A server error occurred. Please try again later." )
 
HFP tycker till


Conclusion​

The future looks promising for Norse. Whilst it is easy to question why it should succeed where Norwegian failed, using exactly the same aircraft, there are two things which definitely tip the balance towards Norse:

  • the 787 fleet is now well established and reliable – Norwegian, along with many other airlines, had huge issues with fleet reliability due to early problems with the engines which in turn led to huge costs for compensation payments and ad-hoc charter aircraft
  • fares are substantially higher than pre-covid – the new Boston route is advertised as ‘from’ £370 return before seating and baggage charges, whereas we would often see flights under £250 all-in on British Airways before the pandemic, and under £200 on Norwegian




Hur många av ölen drack du?
 
Toppen