Japp.Johanna skrev:tack för svarPressbyrån är det den som är precis innan man går höger för att komma till SAS incheckningsdiskar?Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Är airside brevlådan permanent? Eller är det enbart under jultider? Har aldrig tänkt på den. Antar att den borde ses som en internationell brevlåda (dvs alla försändelser till Sverige skall passera tullen) men att det ändå är ok att skicka ett brev med svenskt porto om det skall till Sverige?Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Hur är det på T2?Klicka för att utvidga...
Ja, jag tror att det är något sådant.AABack2ARN skrev:Är airside brevlådan permanent? Eller är det enbart under jultider? Har aldrig tänkt på den. Antar att den borde ses som en internationell brevlåda (dvs alla försändelser till Sverige skall passera tullen) men att det ändå är ok att skicka ett brev med svenskt porto om det skall till Sverige?Klicka för att utvidga...
Johanna skrev:Undra om breven till NZ först måste in och vända på Tomteboda?Klicka för att utvidga...
Är osäker på hur det är landside men jag vet att jag sett en airside.rvarttinen skrev:Hur är det på T2?Klicka för att utvidga...
Vet mer i nästa vecka - kan rapportera våra fynd vad gäller brevlådor.agehall skrev:Är osäker på hur det är landside men jag vet att jag sett en airside.Klicka för att utvidga...
Gärna med bild!rvarttinen skrev:Vet mer i nästa vecka - kan rapportera våra fynd vad gäller brevlådor.Klicka för att utvidga...
Vet att det finns en precis utanför vid busshållplatserna!rvarttinen skrev:Hur är det på T2?Klicka för att utvidga...