Bibinski skrev:Det var sämsta tänkbara alternativ en söndag kväll. Chauffören känner även till att denne får betalt per km och inte per körd minut så visst jag kanske bara hade sparat 2 minuter i resväg men priset landade ca 30% över beräknat maxpris.Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:När du ger ett lågt betyg så får du upp ett alternativ där du kan tala om varför.Gjort det ett antal ggr och alltid fått återkoppling.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Uber har även skött feedback från mig på ett väldigt bra sätt. En gång när VAT-nummer saknades på fakturorna (Stockholm) så skulle de kolla på det, tog ett tag utan feedback, jag stötte på och de refundade hela beloppet. Inte alls dumt med tanke på att Arlanda Express hade gått sönder på något vänster; var väl några hundra personer utanför T4 och jag lyckades knipa en UberLUX.Undrar dock vad som hände med frågorna som bl.a.@Kristoferoch@dino_81ställde till@Babba_Canales?Ping@Babba Uber Stockholm.Klicka för att utvidga...
Blev likadant för mig, priset justerat idag hörde av mig igår natt, mycket bra skött !agehall skrev:Jag har ett par gånger råkat ut för liknande saker och varje gång har Uber justerat till kortaste/snabbaste vägen enl Google Maps inom 24h från att jag påpekat problemet.Klicka för att utvidga...
bnr skrev:Uber har även skött feedback från mig på ett väldigt bra sätt. En gång när VAT-nummer saknades på fakturorna (Stockholm) så skulle de kolla på det, tog ett tag utan feedback, jag stötte på och de refundade hela beloppet.Klicka för att utvidga...
Rent generellt skulle det aldrig skada att få fakturan direkt också, det är ju först på fakturan som momsen syns. PDF-fil på några kB är ju inte speciellt belastande för något system idag.EkstromChris skrev:Jag kan inte för mitt liv förstå varför VAT-numret inte står på kvittot man får på mailen, utan att man måste logga in för att plocka ut ett kvittch när det gäller Uber Business skulle det varit jäkligt bra om ekonomiavdelningen fick en kopia på kvittot med en gång när en anställd åker.Tycker att det varit lite si och så med bilarna sista veckan, fått lite halvsunkiga bilar. Men då blir det ju inte 5* heller.Men annars så...Klicka för att utvidga...