Senaste nytt

Bose Sleepbuds

Inte provat dessa lurar, men ser ett problem. Att de iallafall behöver laddas varannan dag. Med tanke på 16h batteritid och sover man 8h så blir det ca varannan dag.

OT: Såg dessa "högtalare" i HK. Tydligen vill bose att man skall vara en levande högtalare nu, ser ju sjukt fånigt ut IMO.

SoundWear Companion Wearable Speaker | Bose

Inte provat dessa lurar, men ser ett problem. Att de iallafall behöver laddas varannan dag. Med tanke på 16h batteritid och sover man 8h så blir det ca varannan dag.

OT: Såg dessa "högtalare" i HK. Tydligen vill bose att man skall vara en levande högtalare nu, ser ju sjukt fånigt ut IMO.

SoundWear Companion Wearable Speaker | Bose
Kul med lite innovation! Med sleepbuds förstod jag att de laddas automatiskt när de förvaras i asken, och att asken i sig själv är en liten powerbank och kan ladda lurarna även om den inte är nätansluten.

Låter kul, men jag hade velat ha vanlig bluetooth teknik också så att jag kan lyssna på ljudböcker eller annat ifall jag inte kan somna. Annars borde ju dessa under, och QC35 ovanpå, vara en vinnande kombination. Tyst som i graven typ.

Toppen