A
Andreas Ekman skrev:Den svart modellen Bose Quiet Comfort 35 II finns för 2990 just nu på webhallen.Webhallen.comKlicka för att utvidga...
Okej fast det är väl inte Bose Quiet Comfort 35 alt Bose Quiet Comfort 35 II som tråden handlar omjacoph skrev:Sony WH-1000XM3 för 2990:- inkl. frakt.Sony WH1000XM3B.CE7(svart)Sony WH1000XM3S.CE7(beige)Ange rabattkod:swedroid1Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hur ser prisutvecklingen ut? Bra pris på sas i alla fall.Visa bifogad bild 93467Klicka för att utvidga...
Abbs skrev:Lär ju gå ned i pris framöver då uppföljaren är släppt och är avsevärt mycket bättre.Klicka för att utvidga...
Viking75 skrev:Jag har de nya Bose 700, Har testat dom på marken och tycker verkligen om dom. Ska testa dom i luften om några dagar!Men jag tror faktiskt att de äldre Bose lurarna kommer att sjunka i pris, de nya verkar faktiskt vara riktigt, riktigt bra!Klicka för att utvidga...
LPC123 skrev:Är dom släppta redan? Fattade det som att dom är på väg ut på marknaden? Var har du köpt dom?Klicka för att utvidga...
Jag plockade upp dom i en Bose butik i New York. Testat dom i tunnelbanan o flera andra bullriga ställen men även lyssnat på dom i lugn o ro. Jag tycker som sagt att dom är grymt sköna med riktigt bra ljud!LPC123 skrev:Är dom släppta redan? Fattade det som att dom är på väg ut på marknaden? Var har du köpt dom?Klicka för att utvidga...
Får väl bli en ny tråd om dom, och det är väl rätt troligt att priset droppar åtminstone 500.Abbs skrev:Lär ju gå ned i pris framöver då uppföljaren är släppt och är avsevärt mycket bättre.Klicka för att utvidga...