Men generellt se man tillgänglighet. Om det finns ingen platser på M + M, finns det ingen alls ...
E EPOS11 Medlem 1 December 2012 #21 Men generellt se man tillgänglighet. Om det finns ingen platser på M + M, finns det ingen alls ...
A A380*G Medlem 1 December 2012 #22 EPOS11 skrev: Men generellt se man tillgänglighet. Om det finns ingen platser på M + M, finns det ingen alls ... Klicka för att utvidga... Fel, som SEN/HON kan man använda award guarantee och öppna upp platser. Dock, som AHO sagt så är M&M-sökning värdelös vid användande av miles från USDM. I mina öron låter det som om du bokat med M&M eftersom du ringde Tyskland för att boka. Kan du ange vilket telefonnummer du använde?
EPOS11 skrev: Men generellt se man tillgänglighet. Om det finns ingen platser på M + M, finns det ingen alls ... Klicka för att utvidga... Fel, som SEN/HON kan man använda award guarantee och öppna upp platser. Dock, som AHO sagt så är M&M-sökning värdelös vid användande av miles från USDM. I mina öron låter det som om du bokat med M&M eftersom du ringde Tyskland för att boka. Kan du ange vilket telefonnummer du använde?
E EPOS11 Medlem 2 December 2012 #23 M&M Award Guarantee känner jag - användas 2 gånger isälv: faktiskt väntelista, vilken godkänns inom kort. US-Callcenter i Frankfurt: +49(0)800/7235287 (tidigare också +49 69/50985044): vardagar 9-21/helg 9-17) Där finns alltid saker, man kan lära sig...
M&M Award Guarantee känner jag - användas 2 gånger isälv: faktiskt väntelista, vilken godkänns inom kort. US-Callcenter i Frankfurt: +49(0)800/7235287 (tidigare också +49 69/50985044): vardagar 9-21/helg 9-17) Där finns alltid saker, man kan lära sig...
E EPOS11 Medlem 22 December 2012 #24 Igår bokade en kompis ZRH-PVG LX F i April 2013 med US DM. En andra kille(VFT) lyckade med DEL-ZRH i LX F bookning. StarNet fortfarande har LH/LX F platser...
Igår bokade en kompis ZRH-PVG LX F i April 2013 med US DM. En andra kille(VFT) lyckade med DEL-ZRH i LX F bookning. StarNet fortfarande har LH/LX F platser...