Tack för alla svar. Försökte boka bonusresa via Aegean, skulle kosta 25k poäng. Pratade med dem nyss men tyvärr så hade SAS inga öppna bonus-biljetter. Trist! Ska försöka att ringa senare i veckan. Brukar det vara så? Kan det vara så att bonusklassen öppnas igen?
Säkert någon bc.se:are som behöver prata av sig efter helgens abstinens och fråga om poängintjäning på IATA-biljetter, loungeaccess vid codeshare, eller något annat ämne som går fort att avhandla
Säkert någon bc.se:are som behöver prata av sig efter helgens abstinens och fråga om poängintjäning på IATA-biljetter, loungeaccess vid codeshare, eller något annat ämne som går fort att avhandla
hahaha! VAD kan ta 25 minuter att avhandla egentligen? Det måste betyda att de har ett kösystem med endast en betjänare vilket jag tycker verkar vara lite osannolikt.
Givet tiden på på året och eventuell lunch/paus för eventuell medarbetare så kan det säkert vara så att det är tight bemanning men ensambemanning tror jag inte på.
Provade att boka CPH-ZRH istället för CPH-GVA. Mixad tur med SAS på ditvägen och Swiss på hemvägen. 25k poäng behövdes för att boka en Star Alliance flygning men samtidigt kostade det 160 euro i flygskatter. Ganska så dyrt tyckter jag. Bad henne dubbelkolla skatterna men agenten som jag pratade med var bombsäker på sin sak. Tackade nej till slut och får fundera på hur man bäst ska använda sina A3 poäng..