Om du bokade resan efter den 1 februari dvs under de nya reglerna så ska det gå att ändra hemresan fram till flygets avgångstid.Är det möjligt att boka om hemresan under en pågående SAS bonusbokning?
Bokade resan i söndags men i appen/hemsidan går det inte att boka om, ska prova att ringa in.Om du bokade resan efter den 1 februari dvs under de nya reglerna så ska det gå att ändra hemresan fram till flygets avgångstid.
Är det bekräftat eller bara spekulationer? Enligt nya reglerna:Om du bokade resan efter den 1 februari dvs under de nya reglerna så ska det gå att ändra hemresan fram till flygets avgångstid.
Är det bekräftat eller bara spekulationer? Enligt nya reglerna:
"Av- och ombokning är tillåten mot en avgift fram till tidpunkten för avresa"
Inte hört om någon som lyckats boka om efter utresa. Tycker att det kan tolkas på två olika sätt, antingen som du menar men med avresa kan de ju lika väl mena utresa.
Ja det är min uppfattning också. Därav min fråga till @Jonas C som uttryckte sig som att han var säker på att det skulle gå att boka om efter utresa.Nej, de använder sin terminologi. Avresa är detsamma som utresa i deras ögon. Men de följer traditionen med att uttrycka sig så tvetydigt de kan, medan BC följer sin tradition med att tolka in för mycket i texten. Jag har inte hört om någon som mer än i undantagsfall (träffat på okunnig agent på kundcenter eller typ hamnat i en naturkatastrof) kunnat boka om en påbörjad resa.