Senaste nytt

Billo lanserar betalning av fakturor med kort

Jag betalade precis i Billo efter deras byte till Klarna. Ingen köpgräns med SAS MC :cool:. Vet inte om det är tillfälligt eller om Klarna har en annan deal.
Det var så även när villor lanserade (med nets?). Gissar att SEB kort manuellt taggar vendors som inte är kontantuttag så det tar en stund innan de upptäcker och täpper igen. Rekommenderas dock att användas med försiktighet då SEB kort även kan blockera denna typ av transaktioner helt om de tycker att du missbrukar ”kontantuttag”.

Det var så även när villor lanserade (med nets?). Gissar att SEB kort manuellt taggar vendors som inte är kontantuttag så det tar en stund innan de upptäcker och täpper igen. Rekommenderas dock att användas med försiktighet då SEB kort även kan blockera denna typ av transaktioner helt om de tycker att du missbrukar ”kontantuttag”.

Villor? Menar du Billo?

Men oavsett så är det lugnt för mig om dom gör det. Då använder jag mitt Amex i stället.

Villor? Menar du Billo?

Men oavsett så är det lugnt för mig om dom gör det. Då använder jag mitt Amex i stället.
Ja precis Billo, skyller på autocorrect.

Billo tar väl inte Amex? Men nu när även Amex ger spend baserat level points så är ju Mastercard mindre relevant än tidigare. Beroende på focus såklart.

Toppen