Palazzi skrev:Ska man kanske köpa nya bilen på kortet då.......Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Javisst. Först tussar du bilfirman till att gå med påhttps://webshopping.flysas.com/se/page.do?lang=sv&page=home¤tTab=homesen tar du den på Amex så drar du sedan fakturan på MC... ;-)Klicka för att utvidga...
bjornstrom skrev:Borde vi inte kunna förhandla fram lite bättre procent som grupp när vi är så många och köpstarka?Klicka för att utvidga...
Jo det var det. Och de ringde upp mig flera gånger och jag ringde SEB så hoppas det fungerar nu.Martin Andersson skrev:Men då körde du inte via Betalo?Klicka för att utvidga...
jth skrev:Jag hoppas verkligen att de (Betalo) ser till att det INTE klassas som kontantuttag med något kort, då försvinner ju hela affärsiden...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jo det var det. Och de ringde upp mig flera gånger och jag ringde SEB så hoppas det fungerar nu.alf: felet var att de hade registrerat betalo med fel kod i systemet. De var registrerade som typ bank och då blir det uttag hos SEB. Var det du som fick dem att hänvisa hit? De pratade om .businessclass forumet i samtalet när de ringde upp mig nu här senast...Undra om man hinner betala imorgon och får mer poäng om de nu gör rätt då?Försöker man betala mellan 10 000 och 30 000 i en enda transaktion och den går igenom så är det rätt för man får bara ta ut 10 000 på SAS MC ochmax 30 000 per köp transaktion.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:max köp 30kKr? Är det Betalos gräns eller vad menar du?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Jo det var det. Och de ringde upp mig flera gånger och jag ringde SEB så hoppas det fungerar nu.alf: felet var att de hade registrerat betalo med fel kod i systemet. De var registrerade som typ bank och då blir det uttag hos SEB. Var det du som fick dem att hänvisa hit? De pratade om .businessclass forumet i samtalet när de ringde upp mig nu här senast...Undra om man hinner betala imorgon och får mer poäng om de nu gör rätt då?Försöker man betala mellan 10 000 och 30 000 i en enda transaktion och den går igenom så är det rätt för man får bara ta ut 10 000 på SAS MC och max 30 000 per köp transaktion.Klicka för att utvidga...