magost skrev:Tänkte inte mer på det förrän jag kom hem och tittade på dem, då stod det businessclass.NOSå nu får jag börja öva upp norskan och gå undercover; Hei, Hei kempetorsken min må icke ödeläggesKlicka för att utvidga...
RonnieK skrev:Ber om ursäkt om detta har tagits upp förr men finns det några planer på att "dumpa" lite taggar på T2, för oss som åker med OneWorld?Klicka för att utvidga...
Smuffe skrev:31/10 frågade jag efter taggar på CPH men de visste inte vad det var och hade inte hört talas om bc.se...Endast skiftledaren hade lite koll.Klicka för att utvidga...
Smuffe skrev:31/10 frågade jag efter taggar på CPH men de visste inte vad det var och hade inte hört talas om bc.se...Endast skiftledaren hade lite koll.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Det kommer förbättras, vi är på väg in i "fas 2" av samarbetet med SAS som nu blir djupare. SAS kommer gå ut med intern information till alla anställda i loungerna och till SSP som är deras servicepartner om vårt samarbete. Vi kommer också utöka antalet lounger och förbättra presentationen av BusinessClass i loungerna.Jag postar iväg taggar till GOT och CPH idag. Taggar till ARN levererar jag personligen på onsdag.Klicka för att utvidga...
Lallarn skrev:Fanns BusinessClass.no-taggar på OSL SAS Gold Lounge i torsdags. Låg helt öppet i en skål på ena bordet precis brevid självserveringsbuffén.Klicka för att utvidga...
Sofia skrev:När jag skulle hämta en fin orange tag på Arlanda frågade den sura damen i SAS loungen om jag hade guldkort. Nää sa jag, det har ju inget med det här att göra, de här taggarna är ju för forummedlemmar oavsett status på SAS. Mycket surt och motvilligt gick hon och hämtade en tagg. Det var tomt i loungen så det var ju inte så att mitt ärende inkräktade på hennes övriga arbetsuppgifter. Tråkig attitydKlicka för att utvidga...