Exakt så gör jag också, har fått lära ut den tekniken till flera av mina kollegor som tidigare envisats med att det inte går att packa kostym i kabinväskan. Funkar perfekt!och så viker jag kavajen som i videon
Exakt så gör jag också, har fått lära ut den tekniken till flera av mina kollegor som tidigare envisats med att det inte går att packa kostym i kabinväskan. Funkar perfekt!och så viker jag kavajen som i videon
Tumi Alpha 2 4 wheeled verkar ju magiskt bra. Men det är ingen kabinväska?Jag kör Tumi Alpha 2 som kabinväska och den har en bra insats för att hänga in kavajen i. För byxor och skjortor kör jag packpåsar.
Ser ibland de som bär på kostymcase av olika slag och tycker alltid att det verkar så omständigt att bära på det formatet. Jag föredrar att rulla.
Hur tänker du? Jag har den som heter "International carry-on", men det finns även i betydligt större storlekar, men det är som kabinväska jag tycker om den.Tumi Alpha 2 4 wheeled verkar ju magiskt bra. Men det är ingen kabinväska?
Jag såg att det fanns olika, hittade denna video först när jag sökte på Tumi Alpha 2:Hur tänker du? Jag har den som heter "International carry-on", men det finns även i betydligt större storlekar, men det är som kabinväska jag tycker om den.
Jaha, nu är jag med. Den verkar ju väldigt funktionell, men också lite otymplig.Jag såg att det fanns olika, hittade denna video först när jag sökte på Tumi Alpha 2:
Möjligt, dock gillar jag konceptet.Jaha, nu är jag med. Den verkar ju väldigt funktionell, men också lite otymplig.
Slänge ner kostymen i väskan bara. Kostymen fixar till sig hängande på en galge i badrummet med lite vattenånga från duschen. På med hett vatten och stäng dörren.![]()