Senaste nytt

Behöver hjälp med att boka med Avios: Stockholm/Köpenhamn till Buenos Aires/Ushuaia

bompa

Medlem
Behöver hjälp med att boka med Avios: Stockholm/Köpenhamn till Buenos Aires/Ushuaia
Hej alla resenärer!

Jag har 350 000 Avios på Qatar/British Airways och behöver boka 2 eller 4 biljetter:

• Utresa: Från Stockholm eller Köpenhamn någon gång mellan 2025-10-23 och 2025-10-30
  • Hemresa: Mellan 2025-12-03 och 2025-12-10
Drömmen vore att hitta biljetter hela vägen till Ushuaia, men jag förstår att det kan vara svårt, så Buenos Aires funkar också bra.

• Helst Business, men Turistklass går också bra om det är det som finns tillgängligt.
Har någon tips på hur jag kan få ut max värde av mina Avios eller erfarenhet av liknande bokningar?

Tack på förhand för hjälpen!

Sökte lite snabbt på ba.com och det verkar finnas 2 platser i Premium Economy i stort sett varje dag de datum du nämner, både med BA och Iberia, Iberia har lägre skatter, tex ut från Stockholm den 23e Oktober och hem 4e December i Business hem 242,500 Avios och 580 USD i skatter för 2 pers, Om du behöver 4 platser så finns det som sagt platser om ni delar upp er på olika dagar.
Jag har bara sökt Stockholm till Buenos Aires.

Qatar verkar inte ha släppt något för hemresa ännu men verkar finnas platser på utresan just nu.

Bäst värde är det förmodligen med Qatar eller Iberia, eventuellt med American metal bokad genom BA eller annan Avios partner då de generellt har lägre avgifter än BA

Toppen