Alf skrev:När jag kör bil på tjänsteresa till Stockholm en tidig morron blir det frukost i Sillekrog som är halvvägs till Sockholm. Den frukosten betalar jag själv. Jag får inte heller några bonuspoäng mer än på Amex kortet jag använder för frukost. Vad är problemet?Klicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Är det bara jag som ser problemet med att man ens gör jämförelsen, det är i längden omöjligt för SAS att matcha dessa om man inte gör om från grunden och går all in på LCC, behöver inte vara fel att göra så utan förmodligen betydligt bättre än mellanmjölken som jag inte alls tror på.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Du behöver inte predika tidiga morgonövningar för mig. Själv ser jag till att gå upp tidigt om det krävs för att hinna med morgonbestyren. Dock förstår jag inte ditt inlägg. För 200 kr lär du få din frukost och mer därtill av cabin crew när de passerar med vagnen.Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:I OT-tråden skrevvegaatt hen skulle flyga longhaul i business på "premiärdagen" 1 mars. Några synliga förändringar att rapportera, tro?Klicka för att utvidga...
Marco skrev:Jeg fløy SAS fra Shanghai til København Business på premierdagen 1. mars. Dessverre ingen forandring og ikke noe champagne. Man hadde ikke fått lastet inn, var svaret, og man var ikke sikekrt på om maten var i følge det nye eller gamle konseptet Kanskje det hadde vært lurt å ha hatt en reell lanseringsdag der alt var på plass, og crew var skikkelig oppdatertKlicka för att utvidga...
Jag tror bara att det var ändringen med alkohol i Go som ändrades den 1 mars, övrigt kommer som sagt den 30 mars.OliT skrev:Jag flög Washington - Köpenhamn i Plus med avfärd i går. Enligt rapport från kabinpersonalen är det ingen champagne före avgång förrän 30 mars.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Jag tror bara att det var ändringen med alkohol i Go som ändrades den 1 mars, övrigt kommer som sagt den 30 mars.Klicka för att utvidga...
Det är ett litet annat salladskoncept som kommer (se bild i artikeln), men i övrigt har du rätt, din flygning kommer se i stort sätt likadan ut om en månad.Hissen skrev:Sitter just nu på SK4683, Oslo-Malaga, SAS plus. Här har inga ändringar/kommer inga ändringar ske vad jag förstår. Synd att inga förändringar sker på en flygning +4 h, avgång 14:30. Har precis provat fläsk-salladen och påmindes ånyo varför man inte skall ta den. (Den här gången kommer jag inte glömma). Hade gärna ätit nogåt annat en Cafe-sortimentet.Klicka för att utvidga...