Senaste nytt

Bali fra København via Moskva

LarsCph

Medlem
Jeg kigger på fly til Bali næste sommer og er faldet over denne routing med Singapore Airlines via Moskva. Hvis man kan leve med de mange connections virker det til at være et ret attraktivt tilbud som er cirka DKK 10.000 billigere end den åbenlyse connection direkte fra København-Singapore-Denpasar. Tidspunkterne for den lange flyvning (10 timer) er umiddelbart OK, lidt bedre hjem end ud, men alt i alt syntes jeg det ser fornuftigt ud.

En punkt er at min hustru er i Ukraine et par gange om året via sit arbejde, men det er vel ikke noget problem overhovedet når man er i transit i Moskva - vi skal jo ikke igennem emigration tænker jeg.

Er der ellers nogen gode grunde til ikke at vælge dén connection?

Skærmbillede 2017-09-12 kl. 18.09.55.png

Nu har vi booket den - ud via Stockholm og hjem direkte til København. SAS fra København til Stockholm og så A350 fra Stockholm via Mosvka til Singapore og A330-300 fra Singapore til Denpasar. Hjem er A330-300 fra Denpasar til Singapore og så 777-300 fra Singapore til København. Begge oversøiske er den nye business kabine. Efter at have læst diverse rapporter ser jeg meget frem til at prøve Singapore Airlines, det ser rigtig godt ud. Både kabinen og servering undervejs. Også imponerende er, at de har en dedikeret børne-menu i book-the-cook til business/first - så er man også ude over diskussionen om børn mon er velkomne! Jeg tror nu datteren er mere til en steak fra voksen-menuen end maceroni & cheese, men jeg syntes virkelig det er fint med en rigtig børne menu.

Mellemlandingen i Moskva er nem, man skal så vidt jeg kan se ikke engang ud af flyet - men blot vente på at der tankes og så flyve videre.

map.gif

@LarsCph När jag flög med denna linje senast ARN - DME så var alla
passagerare tvingade att gå av i Moskva och de som skulle vidare sades
vara tvungna att gå igenom säkerhetskontroll men om så verkligen sker
vet jag inte. På den korta förstasträckan serveras det tyvärr bara snacks
vilket brukar vara en liten sallad eller en god smörgås.
Önskar jag fått åka med hela vägen till Singapore - middagsmenyn såg
myvket lockande ut!

Toppen