Nästa helg ska jag och sambon på weekend till London. Det ska bli nice såklart, men jag har ju också lovat henne drinkar och loungehopping i London på Heathrow. Efter att själv ha varit där och provat på åtminstone Singapore airlines lounge tidigare så känns det som ett måste. Då hade jag tyvärr inte så mycket tid att njuta men det ska tas igen den här gången.
Frågan till er är helt enkelt - när öppnar bag drop för SAS i London? Det är ju en del flyg som går till både Köpenhamn, Oslo och Stockholm så jag tänker att de har öppet hela tiden - men jag vill kolla. Vill helst undvika att resa med enbart handbagage därför att det kan bli en del julshopping i London och utrymmet kanske inte räcker till för alla fynd.
Frågan till er är helt enkelt - när öppnar bag drop för SAS i London? Det är ju en del flyg som går till både Köpenhamn, Oslo och Stockholm så jag tänker att de har öppet hela tiden - men jag vill kolla. Vill helst undvika att resa med enbart handbagage därför att det kan bli en del julshopping i London och utrymmet kanske inte räcker till för alla fynd.