JensE skrev:NYC-MIA ger 60 och inte 210TP. Du måste över 2000 miles för att få 210TP och NYC-MIA är bara halva distansen.Klicka för att utvidga...
Ganske sikker på at TheEagle refererer til distansen MIA-LAS som er 2174 miles
JensE skrev:NYC-MIA ger 60 och inte 210TP. Du måste över 2000 miles för att få 210TP och NYC-MIA är bara halva distansen.Klicka för att utvidga...
Du har nog rätt. Jag som tolkade det fel.surrrr skrev:Ganske sikker på at TheEagle refererer til distansen MIA-LAS som er 2174 milesKlicka för att utvidga...
surrrr skrev:Ganske sikker på at TheEagle refererer til distansen MIA-LAS som er 2174 milesKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Läser man det finstilta så blir det ändå bättre,man tjänar dessutom 7.000 Avios(Jag hittar inget om att bonusarna inte går att kombinera)För detta erbjudande:2000 bonus Avios will be awarded per booking on all holidays which include a flight and hotel.3-2-1 Days to go+ dessutom standardbonusenAvios bonuses on European holidays Business (Club Europe) 5,000Executive Club - Collecting Avios points on holidays - British AirwaysKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Stockholm - LHR- Istanbul brukar ligga under 5kkr då det är rea, ger 240TPsrutter som ger 2x80 TPs i CE från LHR/LGW (vet ej om listan är fullständig)ATH - Athens,HEL - Helsinki,IST - Istanbul,LCA - Larnaca (Cyprus)SKG - ThessalonikiTIA - TiranaOTP - BucharestSOF - SofiaRAK - MarrakechAGA - AgadirKBP - KievLED - St PetersburgALG - AlgiersTUN - TunisTIP - Tripoli (Libya)LPA - Las PalmasTeneriffaSantoriniMykonosMaltaKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Eller bli dyngrak av rakiKlicka för att utvidga...
sembl skrev:240 TP för 5088:- är riktigt bra och2225+3880 avios X2Kanske skall göra en TP run och dricka CAJ i Istanbul i novemberKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Ett annat alternativ som också ger 240TP men fler Avioser, 31,560.Tokyo i WTP för 6497krkombinera medhttp://www.businessclass.se/forum/reserapporter/5930-alkoholdrinkbuffe-i-japan.htmlså går resan säkert med vinstKlicka för att utvidga...
concorde skrev:var hittar du detta!?Jnb t/r för under 8k över en helg i wtp är inte illa. Bra avios utdelning!Klicka för att utvidga...
concorde skrev:var hittar du detta!?Jnb t/r för under 8k över en helg i wtp är inte illa. Bra avios utdelning!Klicka för att utvidga...
doc skrev:Det är inte det att jag räknat fel, utan snarare att ITA Matrix inte gjorde som jag sa åt den och jag dubbelkollade inte att flyget verkligen gick från EWR istället för från JFK. Nu har jag gjort om och gjort rätt. Hittat bättre pris dessutom som plåster på såren för alla som kände sig lurade av mitt förra inlägg.https://www.businessclass.com/forum/attachments/nytprun-png.22907/Klicka för att utvidga...
ALU skrev:Nu börjar det klia i fingrarna... Sitter på 950 TP och känner efter senaste turen genom T5 på LHR att BAEC Gold vore bra på så många sätt.... Så 550 TP kort, kommer troligen bli färre efter LHR resan den 8 februari. Hur löses detta på bästa sätt..Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Gör en MR till HNL kanske?Klicka för att utvidga...