H
Homer
Guest
Hur många TPs kom du upp i förra medlemsåret?
henrik l skrev:Som sagt verkar som BA-IT inte har hundra koll. Jag har ju ett medlemsår som bryter den 8/6 och jag har ju klarat 800 gränsen tidigare, men jag hade div strul med krediteringar förra medlemsåret som gjorde att det står på min sida att jag ska återkvala på 1500 TP innevarande år, men mitt guldkort gäller t o m juli -16.Det skall bli intressant att se vad det står på mina BA-boardingkort efter juli -15. I synnerhet om det står Sapphire (silver) och jag kommer och viftar med BA-gold som gäller t o m juli -16. Jag kommer att få ett skarpt test i början av septemberKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Tom 2016 ? ett sådan kort borde ju inte skickats ut förrän efter 8e juni i år.Vad står det på kortet du kan skriva ut eller maila, här:British Airways - inloggningKlicka för att utvidga...
Kricka skrev:Frågan är om någon av "gamlingarna" fortfarande kan återkvala på 800 TP ?Det kanske blir som det blev för mig och Fru IPC_Mataveri, dvs. att efter etttag så så ändras gränsen till 1500 TP !?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Nej, jag tror det är helt slut med det nu. Har inte hört någon som fortfarande kan kvala på 800 TP.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:För 2016 återkvalade jag på 800 och som jag påpekade här ->BAEC-Gold, återkval på 800 Tier Points, fortfarande??? |så har mitt konto ändrats från 1500 och visar nu 800 för medlemsåret som slutar 2017.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ok, så BA bara förlänger och förlänger de där 800-guldkorten. Synd att man inte har ett sådant, så skulle man kunna kreditera resten till AA istället.Klicka för att utvidga...