Jag tolkade det som han svarade på det han fetmarkeratSenator skrev:Denna uppfattade jag...Klicka för att utvidga...
Jag tolkade det som han svarade på det han fetmarkeratSenator skrev:Denna uppfattade jag...Klicka för att utvidga...
Jo, du kan boka en resa åt din hustru, men någon annan i ditt household account måste åka med henne då vouchern är just 2-4-1 (åk två och betala poäng för en).Morgan skrev:Om jag inte kan resa med min voucher innan den går ut i november, kan jag alltså inte på något sätt få användning av den - t.ex. genom att min fru i samma household account bokar en resa?Klicka för att utvidga...
Ja, då är alltså fru + fruns syster helt ok!?doc skrev:Jo, du kan boka en resa åt din hustru, men någon annan i ditt household account måste åka med henne då vouchern är just 2-4-1 (åk två och betala poäng för en).Klicka för att utvidga...
Absolut! Det borde funka, men svägerskan måste gissningsvis vara i ditt household account. Kanske räcker det att hon ligger som "Family & Friends", men är lite osäker, då jag själv ej provat detta. Du kan prova lägga in svägerskan i Family & Friends först och om det inte räcker skapa ett extrakonto åt svägerskan i ditt household account.Morgan skrev:Ja, då är alltså fru + fruns syster helt ok!?Klicka för att utvidga...
doc skrev:Absolut! Det borde funka, men svägerskan måste gissningsvis vara i ditt household account. Kanske räcker det att hon ligger som "Family & Friends", men är lite osäker, då jag själv ej provat detta. Du kan prova lägga in svägerskan i Family & Friends först och om det inte räcker skapa ett extrakonto åt svägerskan i ditt household account.Klicka för att utvidga...
DogpointNZ skrev:Hej! Läst mycket här på BC och får inleda med att tacka för alla tips.Klicka för att utvidga...
DogpointNZ skrev:Kommer nå min CompanionV och kommer ha typ 40.000 Avios nästa höst. Tips?Klicka för att utvidga...
Förstår jag frågan rätt? 2-4-1 påverkar iaf inte dina avios på något vis.WTP skrev:Newbie fråga.Säg att jag når 200 kkr under 2014.Då har jag 20k avios. När man får 241 försvinner då avios eller?Klicka för att utvidga...
Måste du göra betalningen 1/1? Brytdatum, som man alltid kan se på föregående faktura, brukar vara några dagar in i januari. När du får fakturan som ska vara betald i december kan du kolla brytdatum för första fakturan 2015. Så brukar jag göra för att vara helt säker. Just eftersom det, oftast strular med Entercard.Henrik_B skrev:Har en större betalning på gång som jag tänkte köra genom BA Visa för att snabbt komma upp till 2-4-1. Om jag gör betalningen den 1/1, hamnar den helt säkert på 2015 då? Vet att månadsfakturan brukar ta med ett par dagar in i nästkommande månad vilket gör att det finns risk att 1/1 hamnar under 2014. Hängde ni med?Klicka för att utvidga...