Senaste nytt

BA Sale från UK

Alx

Medlem
Kingston för £999 i CW låter otroligt billigt! Särskilt som priserna för Premium Economy är de samma. Verkar ha blivit något fel. Men det CW är bokningsbart för det priset.

Synd att jag starkt ogillar Jamaica. Finns det någon här som har tips på vart man lätt tar sig vidare från Kingston bortsett från att segla?
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Kingston för £999 i CW låter otroligt billigt! Särskilt som priserna för Premium Economy är de samma. Verkar ha blivit något fel. Men det CW är bokningsbart för det priset.

Synd att jag starkt ogillar Jamaica. Finns det någon här som har tips på vart man lätt tar sig vidare från Kingston bortsett från att segla?

Hm, samma här ogillar starkt Jamaica. Men som aviosrun till liknande destination...
 

EricT

Medlem
Hittar ingen info. Vilka resedatum gäller? Hoppas på en rea som gäller utresor i oktober från Sverige snart!
 

Elias

Medlem
Kingston för £999 i CW låter otroligt billigt! Särskilt som priserna för Premium Economy är de samma. Verkar ha blivit något fel. Men det CW är bokningsbart för det priset.

Synd att jag starkt ogillar Jamaica. Finns det någon här som har tips på vart man lätt tar sig vidare från Kingston bortsett från att segla?

Cayman Airways brukar ha en morgon och en kvällsflight på en timme till GCM:D
 
Toppen