Beherit
Medlem
Kan tipsa om att man man får 1388 extrapoäng vid köp från Telenor: https://onlineshopping.flysas.com/se/telenor-2/18382/
Hos Telia kan man ju lägga upp en finansiering, och därefter kan man väl enkelt slutbetala telefonen via Betalo/Billhop om jag har förstått det hela rätt.
Det beror väl på vad postombudet tar emot, de brukar ju köra betalningen på sitt egna system, så är det Coop eller OKQ8 så går det ju bra, många ICA tar ju också emot. Ibland kan man ju också välja vilket ombud det ska levereras till.Halebop levererar till postombud, men där kan jag nog inte betala med AmEx.
Köp telefonen direkt och betala med Amex, gärna via någon som ger dig extra poäng per krona (tyvärr inte Apple). Sen skaffar du ett abonnemang hos Vimla och lägger in autobetalning med ditt MasterCard Premium.
Jag har positiva erfarenheter av att handla direkt från Apple men de ger inga poäng alls för en hel del nya produkter. Dustin tog heller inte Amex sist jag kollade men det är möjligt att det ändrats...Vadå tyvärr? Dålig poäng/krona?
Dustin har ju iallafall 22/100 och hyfsade priser på iPhone när de kommer.
Edit: Tack @Budgetresenär ändrat nu.