Senaste nytt

Bästa sätt att boka Lufthansa för 7 personer?

HenrikAI

Medlem
På Lufthansas sajt kan jag välja max 6 personer. Antar att jag behöver ringa in (och betala extra för det) om jag behöver göra en bokning för fler personer?

Swiss sajt går dock bra att boka Lufthansas flighter för "obegränsat" antal personer ser det ut som, det kommer inte leda till problem relaterat till codeshare och annat?
 

Dr. Miles

Expert
På Lufthansas sajt kan jag välja max 6 personer. Antar att jag behöver ringa in (och betala extra för det) om jag behöver göra en bokning för fler personer?
Det verkar som att Lufthansas webbsida inte stödjer bokning som är för fler än 6 personer.
I så fall får du ringa till Lufthansas kundtjänst eller boka på någon resebyrå.

Lufthansa skrev:
The sum of all adults and children must not exceed six
 

agehall

Medlem
På Lufthansas sajt kan jag välja max 6 personer. Antar att jag behöver ringa in (och betala extra för det) om jag behöver göra en bokning för fler personer?
Att ringa är alltid en workaround om du inte hittar andra sätt.

Swiss sajt går dock bra att boka för "obegränsat" antal personer ser det ut som, det kommer inte leda till problem relaterat till codeshare och annat?
Codeshare får du bara om du bokar det. Swiss säljer väl, vad jag vet, rena LH-flighter om det är Lufthansa som flyger, så det bör inte vara ett problem.
 
Toppen