Senaste nytt

Award seats Ethiopian Airlines

AlexSchultz

Ny medlem
Jag har likt ovan försökt hitta resor till ZNZ över jul (ca 27 december till 8 januari), och hittar massor när jag söker på awardhacks.se, men ingen hos varken United, SAS eller ETs egna. Någon som vet vad detta kan bero på?
 

LindaMa

Medlem
Jag har likt ovan försökt hitta resor till ZNZ över jul (ca 27 december till 8 januari), och hittar massor när jag söker på awardhacks.se, men ingen hos varken United, SAS eller ETs egna. Någon som vet vad detta kan bero på?
Jag hittar via SAS Star Alliance men bara om jag söker från med start från Landvetter. GOT-ARN-ADD-ZNZ i både economy och business den 28/12-7/1.
 

JPE

Medlem
Jag har likt ovan försökt hitta resor till ZNZ över jul (ca 27 december till 8 januari), och hittar massor när jag söker på awardhacks.se, men ingen hos varken United, SAS eller ETs egna. Någon som vet vad detta kan bero på?
Om du söker via awardhacks ska du hitta exakt samma som du hittar hos SAS star alliance-bokning. Den använder samma tjänst i bakgrunden.
 
Om du söker via awardhacks ska du hitta exakt samma som du hittar hos SAS star alliance-bokning. Den använder samma tjänst i bakgrunden.
Men just när det gäller att Awardhacks visar nio platser i business hos Ethiopian har det visat sig vara nåt fel. Enda gångerna jag upptäckt missmatchning där.
 
  • Gilla
Reactions: JPE
Toppen