Senaste nytt

Avstickare i mellandagarna

Känner behov av att komma iväg till värmen i mellandagarna och trots att jag är väldigt sent ut så hoppas jag kunna få ihop något. Hittat en del ut Europa till Asien och hem till Europa men ont om bonusplatser från/till Arlanda

Hoppas att LH kan släppa något till Sao Paulo, Rio, Bogota eller Mexico 14 dagar innan men inget jag räknar med. Till Sydamerika undviker jag helst Avianca och till Asien säger jag nej tack till Air China

Har idag en bokning med SAS i C hem från Hongkong till Köpenhamn den 29/12 för 36 000 poäng tack vare Fly Premium men får då köpa en enkelbiljett upp till Sthlm och där är priset helt ok

Flyg som jag ser finns idag är bl a nedanstående men kommer inte vidare till Hongkong med dessa utan att köpa en separat biljett

OZ542 FRA-ICN - F - 20/12 17:35
LH712 FRA-ICN - C - 23/12 7:40

  • Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  • Var är din destination? Singapore, Bangkok, Hongkong alt Sydamerika
  • När vill/behöver du resa ut? Ut 21-25/12
  • När vill/behöver du komma hem? 29/12 - 1/1
  • Hur länge vill du vara borta? 4-6 nätter på plats
  • Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  • I vilken kabinklass? First och Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) Vill helst klara mig på 100.000 EB-poäng, en 2-4-1 voucher och skatterna + 2.000 kr för ev postioneringsflyg.
  • Vad är det viktigaste för dig? Kort restid och upplevelsen ombord
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men skulle kunna ta en natt någonstans på vägen hem för att få ihop resan
 

Flood

Medlem
Jag gör nästan samma resa utgående från Göteborg. SQ C från LHR 26DEC och LX C tillbaka till ZRH den 31DEC. Om inte annat så hänger vi nog i samma lounge på nyårsaftons förmiddag. :)
 
Toppen