Senaste nytt

Avis-kampanj: Upp till 7000 bonus- och 3500 nivå-poäng

Det har gått nio dagar sedan jag returnerade en 3dagars hyra. inga poäng varken från SAS MC eller Avis. Någon av er som fått dessa?
Jag har haft 3 hyror den senaste månaden. Alla bilarna har lämnats tillbaka en måndag och måndagen veckan efter har poängen från Avis trillat in på mitt EB-konto.

Så vet inte om överföringen går varje måndag eller om den sker en vecka efter retur.

MC-poängen vet jag ej då Avis envisas med att debitera mitt Amex, trots att jag bytt till MC i Avis-appen...

Det har gått nio dagar sedan jag returnerade en 3dagars hyra. inga poäng varken från SAS MC eller Avis. Någon av er som fått dessa?

Lämnade tillbaka en bil i Miami den 5/11 och har inte fått några poäng från Avis för det. Spenderingen med SAS MC har så klart trillat in däremot.

Hyrde i USA under kampanjen, och har fått mina 5000 bonuspoäng, men inga nivåpoäng ännu. Har ni fått dom vid olika tillfällen?

Hyrde i USA under kampanjen, och har fått mina 5000 bonuspoäng, men inga nivåpoäng ännu. Har ni fått dom vid olika tillfällen?

Jag fick mina på samma dag och de är bakdaterade till dagen jag hyrde bilen. Fick dessutom 500 bonus- och 250 nivåpoäng mer än jag skulle få.

Toppen