Det är för mig helt ofattbart att man kan ha en så oduglig och usel kundsupport som AVIS har?
Jag hyrde bil i höstas vid utlandsresa och då var det en kampanj med Eurobonuspoäng där jag uppfyllda alla villkor och genomförde hyran helt enligt instruktion med ifyllt EBnummer å allt.
Jag fick in poäng för hyran men det saknades extrapoäng enligt kampanjen vilket jag påpekade först till SAS som sen bad mig kontakta AVIS vilket gjordes i januari.
Dom kontrollerade att villkoren uppfyllts och sa att dom skickat vidare till avdelningen på AVIS för utbetalning av poäng. Det skulle ta upp till tre veckor.
Jag har sedan dess haft upprepad kontakt månadsvis i såväl telefon samt i fyra-fem mail, dyrt och heligt, och gång på gång blivit lovad kampanjpoängen men trots alla löften har det efter mer än ett halvårs upprepad kontakt inte dykt upp några poäng. Mailen svarar dom inte alls på, telefon med 30-60 minuters telefonkö är det man hänvisas till.
Uselt är bara förnamnet!