Senaste nytt

AVIS: Betala med SAS Mastercard få 10.000 Eurobonuspoäng. Boka 1/5 - 31/5 2018

Homer

Medlem
Krävs längre hyrtid än tidigare men gäller i större i delar av världen: Australia and New Zealand
hur ska man tolka denna märkliga formulering
the US (including Canada and Latin America) o_O



10,000 POints up for grabs


Terms & Conditions:

1. Only valid for Avis rentals paid with a SAS EuroBonus World Mastercard Premium starting with 5254 12, 5401 85, 5402 87 or 5222 29.

2. Valid for reservations created in the period 1st May – 31st May 2018 for rentals taking place between 1st June – 31st December 2018

3. A minimum of car Group C and above must be booked to take advantage of the promotion

4. Valid for rentals in the US (including Canada and Latin America), Europe, Middle-East, Africa, Asia, Australia and New Zealand

5. Minimum rental length must be 2 days or more. For 2-6 day rentals you will earn 5,000 points; for 7-9 day rentals you will earn 7,000 points; for rentals 10 days or more you will earn 10,000 points

6. EuroBonus points will be awarded when making your payment with a SAS EuroBonus World MasterCard in addtion to a minimum of 1,000 Extrapoints awarded by making your reservation via www.avisworld.com/EuroBonus. 500 EuroBonus Extra points will be awarded when making your reservation via Avis websites or Avis Call Centre when your EuroBonus AWD has been quoted.

7. Your EuroBonus Extrapoints will be added directly to your EuroBonus account within 14 days of the rental taking place

8. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted/selected via the tier selection on the URL www.avisworld.com/eurobonus

9. Free additional driver. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.

10. Complimentary upgrade can be accessed via a voucher on the URL www.avisworld.com/eurobonus which you need to take with you upon collection of the vehicle

11. Offer of up to 15% discount is valid worldwide, but level of discount various from country to country.

12. Discounts may apply to all rental length (weekend, daily, weekly rates).

13. All discounts offers are subject to mandatory surcharges for the full rental duration.

14. Standard Avis Terms and Conditions apply.

15. SAS Eurobonus customers only:The promotion above is still applicable if you do not hold a SAS EuroBonus World Mastercard Premium card except for the 5,000 points offer for 2-6 days rentals. If you do not hold a SAS EuroBonus World Mastercard Premium then the offer of 7,000 points (for rentals 7 days +) and 10,000 points (for rentals 10 days +) only applies. Same terms and conditions as above.


Great Avis deals for EuroBonus members
 

aikelo

Medlem
I senaste dubbla poäng kampanjen så har jag för mig att det också stod premium. Men jag fick mailet och kunde anmäla mig och fick poäng. Har alltså vanliga SAS MC
 

chazzie

Medlem
Man blir lätt konspirationsteoretisk och funderar om "prishöjningar" på poängresor är stundande när AVIS kan gödsla med så här många 10k-kampanjer... Å andra sidan är det inte så många utanför detta forum som bokar 10-20-30-40+ tillfällen okynnes, så det kanske är bra för business end-of-the-day bara :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

NotRyan

Medlem
Man blir lätt konspirationsteoretisk och funderar om "prishöjningar" på poängresor är stundande när AVIS kan gödsla med så här många 10k-kampanjer... Å andra sidan är det inte så många utanför detta forum som bokar 10-20-30-40+ tillfällen okynnes, så det kanske är bra för business end-of-the-day bara :)
Det är Avis som köper omsättning, nog så viktigt för ett börsnoterat företag... :D
 
Just nu får du extra fördelar när du hyr en bil hos Avis – och betalar med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium.1 Boka nu och fram till den 31 maj 2018 för att få upp till 10 000 Extrapoäng och en kostnadsfri extra förare. Klicka nedan och läs mer om villkoren för erbjudandet.


Erbjudandet gäller biluthyrning under perioden från den 1 juni fram till den 31 december 2018, där du får:

- 10 000 Extrapoäng för 10 dagars hyra eller mer
- 7 000 Extrapoäng för 7 dagars hyra eller mer
- 5 000 Extrapoäng för 2‑6 dagars hyra

Great Avis deals for EuroBonus members

Terms and Conditions Eurobonus

( Kanske skulle lagt denna i hyrbils kategorin? )
 

Pyggme

Medlem
Har lite problem med att få bokat på detta - vi kommer plocka ut bilen på LAX 7 juni kl 14 och lämna åter 5 juli kl 12 på samma ställe. Detta går inte bokningssidan med på, säger att det är mer än 27 dagar och då kan man inte boka erbjudandet. Tycker jag har lusläst villkoren flera gånger på olika språk och hittar inget om att det inte skulle funka. Någon som har något tips hur jag ska få bokat?
 

Meazza

Medlem
Har lite problem med att få bokat på detta - vi kommer plocka ut bilen på LAX 7 juni kl 14 och lämna åter 5 juli kl 12 på samma ställe. Detta går inte bokningssidan med på, säger att det är mer än 27 dagar och då kan man inte boka erbjudandet. Tycker jag har lusläst villkoren flera gånger på olika språk och hittar inget om att det inte skulle funka. Någon som har något tips hur jag ska få bokat?
Ur poängsynpunkt så är det mest optimala att dela upp hyran på flera mindre och därigenom få fler poäng. Detta får såklart vägas mot priset du får.

(Enligt reglerna måste incheckning och efterföljande utcheckning ske olika dagar om det sker på samma station, så lite bök är det. Det "ska" dock funka om man byter station.)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen