Agö
Medlem
Bra, tack! Då ska jag fortsättningsvis endast boka Plus med poäng + cash.Nej, ursprungliga biljettregler fortsätter gälla även efter OT.
Bra, tack! Då ska jag fortsättningsvis endast boka Plus med poäng + cash.Nej, ursprungliga biljettregler fortsätter gälla även efter OT.
Detta är 100% korrekt.Det är i grund och botten en betald biljett.
Om basbiljetten du har bokat var en non-refundable fare, är det rimligt att du inte får några poäng tillbaka.
Det är så det ska fungera, men det är inte alltid it hänger med. Jag har avbokat en ot:ad plusbiljett en gång och fått tillbaka rubbet från sas. Däremot naturligtvis inte det jag betalade till optiontown...Nej, ursprungliga biljettregler fortsätter gälla även efter OT.
Se där! Ännu ett intressant exempel.Det är så det ska fungera, men det är inte alltid it hänger med. Jag har avbokat en ot:ad plusbiljett en gång och fått tillbaka rubbet från sas. Däremot naturligtvis inte det jag betalade till optiontown...
Ja, det står väl så i OT-villkoren. Men med det sagt, det kan fungera. Jag har själv bokat om GO-biljetter som blivit uppgraderade till Plus via OT utan extra kostnad. Vid ett tillfälle när jag behövde avboka en GO-biljett som låg med väntande OT-uppgradering fick jag rådet från SAS sales support att avvakta resultatet från uppgraderingen.Nej, ursprungliga biljettregler fortsätter gälla även efter OT.
Bra, tack! Då ska jag fortsättningsvis endast boka Plus med poäng + cash.
Jag har gjort det på en full businessbiljett (dvs inte en saver). Men borde vara samma för Plus intra Europa.Har vi svart på vitt på att poängdelen av kostnaden för en fullt flexibel biljett återförs? Någon som testat?