Senaste nytt

Avbokning av award - vänta 10 dagar på poängen

Lollet

Medlem
Avbokade precis en awardbokning på Radisson, men poängen kom inte tillbaka direkt. Ringde supporten som sa att man numera måste vänta 10 dagar på att få tillbaka poängen.
Dom kan lösa det manuellt, men hon ville inte göra det då risken finns att jag får dubbelt tillbaka då.

Det här är alltså bara vad en medarbetare på kundsupporten har sagt, så det är väl inget man kan lita till 100% på... men det känns otroligt dåligt kan jag tycka om man har bråttom att boka något nytt.
 

erc

Medlem
Avbokade precis en awardbokning på Radisson, men poängen kom inte tillbaka direkt. Ringde supporten som sa att man numera måste vänta 10 dagar på att få tillbaka poängen.
Dom kan lösa det manuellt, men hon ville inte göra det då risken finns att jag får dubbelt tillbaka då.

Det här är alltså bara vad en medarbetare på kundsupporten har sagt, så det är väl inget man kan lita till 100% på... men det känns otroligt dåligt kan jag tycka om man har bråttom att boka något nytt.

Är det Radisson eller Radisson Americas?
 

jerixon

Medlem
Stämmer ej.
Ring upp igen och säg att du måste boka bya hotell snarast.
Det är mkt olika bud på kundservice.
Senaste 2 avbokningar kom poängen direkt till kontot, men intr hört till vanligheten senaste tiden.
 

Lollet

Medlem
Är det Radisson eller Radisson Americas?
Radisson
Stämmer ej.
Ring upp igen och säg att du måste boka bya hotell snarast.
Det är mkt olika bud på kundservice.
Senaste 2 avbokningar kom poängen direkt till kontot, men intr hört till vanligheten senaste tiden.
Du hade rätt, det kom inga poäng efter 10 dagar heller. Så jag fick ringa igår, så fick dom manuellt fixa det. Hon stod fast vid att det borde kommit automatiskt efter/inom 10 dagar.
 
Toppen