Senaste nytt

Asien kallar! Boka in Tokyo, Peking eller Shanghai till kampanjpriser på SAS.se

Brandten

Medlem
Lång topic men kopierade bara mail heading.

Nu har vi bra priser till utvalda destinationer i Asien. Boka senast 9 september.
Reseperiod: 1/11 2019–8/3 2020
Lågpriskalendern hjälper dig att hitta våra bästa frånpriser just nu. Pris och platstillgång uppdateras varje gång en ny sökning görs på ett pris. Prisavvikelser kan förekomma när du går vidare till bokning om inga sökningar är gjorda.
a166693300f51f8127135a4a379a3fc1.jpg

År 2015 fick jag och en polare tag i ARN-HKG tur och retur på en liknande kampanj för typ 2998 kr (runt 3000 +/- några tior iaf). Det var tider det!
Ja och år 2019 strejkade nästan hela SAS för att dom inte får tillräckligt betalt. ;)
Och svenska kronan är ju bara värd en bråkdel av vad den var då.

Sedan gick väl priset på just HKG upp lite vid flytten till CPH, men det är nog inte där den stora skillnaden kommer ifrån.

Detta är lågpriskalenderns prisbild ex Kastrup. Jag vet inte riktigt om jag skulle vilja kalla detta för lågpris:

upload_2019-9-3_9-50-9.png

Klickar man vidare får man lägre priser så det verkar som att nått SKIT har fastnat någon stans. Reella priser verkar ligga från runt 5200 SEK och upåt (i stället för flygskatter får man då betala priset för den usla växelkurs).

Last edited by a moderator:
Detta är lågpriskalenderns prisbild ex Kastrup. Jag vet inte riktigt om jag skulle vilja kalla detta för lågpris:

Visa bifogad bild 96922

Klickar man vidare får man lägre priser så det verkar som att nått SKIT har fastnat någon stans. Reella priser verkar ligga från runt 5200 SEK och upåt (i stället för flygskatter får man då betala priset för den usla växelkurs).
Det är ju tur- och returpriser.

Toppen