Senaste nytt

Asiana har cateringsproblem för avgångar från Korea

Det ser ut som en vanlig koreansk lunchmeny för mig.
På riktig restaurang hade man kunnat få bättre stekt kött, men annars tror jag att det är likadant.

Frugan valde västerländsk och fick kycklinggryta i en röra.. Ungefär det som serveras på sas i eco. Tyvärr inte alls ngt att hänga i julgranen. Jag förstår såklart deras karteringproblem men iaf..
 
Det ser ut som en vanlig koreansk lunchmeny för mig.
På riktig restaurang hade man kunnat få bättre stekt kött, men annars tror jag att det är likadant.

Kanske det, men inget jag förväntar mig i business. Framförallt efter de 3 andra long haul vi haft med dem där maten var riktig grym
 
Finns det någon formell kompensation eller dyl att tillgå? Någon som har fått något plåster på såret?
 

Koreansk media rapporterade en hel del om detta under vår vistelse i Japan/Sydkorea.

Asiana påstås även ha nekat ett erbjudande om hjälp med catering från konkurrenten Korean Air.

Länkar till en gammal hederlig tidning:

CCE4062B-1FE8-4C40-9D9A-B426BF8ADEDD.jpeg
 
Toppen