Senaste nytt

Artikel: Servisair Executive Lounge, Amsterdam, Schengen (Stängd)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jacob

Medlem
Nu är denna guide uppdaterad med lite interiörsbilder som jag hittade när jag gick igenom datorn.
 
Sist jag var i AMS så var jag skickad till denna lounge. Det var mycket begränsad utbud av tilltugg och ätbart i överhuvudtaget, om inte du har det med biljetten så kan lätt skippas.
 

Jacob

Medlem
Den här loungen är faktiskt stängd nu. Den nya Servisair ligger i en annan del av transithallen, på första våningen vid D-piren, bara några meter från KLM loungen.
Den är mycket snyggare och helt nybyggd men fortfarande inte spektakulär på något sätt. Har några bilder men inte hunnit lägga upp något än.
 
Är detta den enda loungen man har tillgång till med *G och resa inom Schengen? På staralliance.com nämner dem att man har tillgång till SilverKris lounge men enligt Singaporeairlines.com finns där ingen! Visserligen inte första gången som staralliance.com inte är helt uppdaterad...
 

Flood

Medlem
Kan väl lämna en dagsrapport. Man har 2*30 minuter tillgång till Internet. Snacks och påssoppor finns, lite munkar och muffins samt whiskey, gin, cognac och rom. Två sorters rött och vitt samt rosé. Positivt får väl ändå vara Hoegarden och Jupiler på kran. :) Följ skyltning mot lounge 26.
 

jumbooze

Medlem
Var här igår, fanns klar soppa/buljong lite chips/nötter, kaffe & alkoholfria drycker + öl & vin och lite sprit.
Ingen höjdarlounge.
 

gusten

Medlem
Skall till AMS om några dagar. Det blir till att inmundiga sin öl på stan och inte lägga för mkt tid på flygplatsen på hemvägen om man skall tro omdömena om denna lounge.
 

ErikOM

Medlem
Jag måste försvara den här loungen lite: sedan bilderna togs och guiden skrevs har den genomgått en ordentlig uppfräshning så nu påminner den utseendemässigt om en Senator lounge. Ingen mat dock, men helt ok snacks och dryckesutbud.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen