charlesswe
Medlem
- Star Alliance One-Way awards för 50% av t.r priset
- Gratis vatten i Economy
Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen![]()
Ja, ska bli kul att se vad detta mynnar ut i. Hör man av sig till Customer Relations får man oftast bara ett vänligt, korrekt och formellt svar som inte betyder något i praktiken.
Jag har föreslagit en Iphone/Ipad app från SAS.
Också föreslagit att SAS inrättar Z class biljetter, dvs Business restricted på longhaul med priser som matchar både BA och LH/LX när dom kör kampanjer.
Hej på er Det är första gången jag är här, så jag känner mig faktiskt lite vilsen. Men i alla fall,det är jag som är Pernilla Thelenius och jag är ansvarig för My SAS Idea. Vi tittar just nu på vad det är som krånglar med Facebook connect. Det ska vara åtgärdat ikväll hoppas vi.Och hör ni - Tack för alla fantastiska idéer ni kommit in med på My SAS Idea redan! Jag är imponerad! Vi ses och hörs igen![]()