Senaste nytt

Artikel: SAS Business Lounge, Helsingfors

Status
Stängd för vidare inlägg.

gusten

Medlem
Trevlig personal. Då och då kan man få en hyfsad korv med potatissallad. Knökfullt senare på eftermiddagen dock och då känns den mer som en business lounge än gold tyvärr. Ligger nära KFs gater vanligtvis men SK brukar ha sina plan 10 minuter bort.
 

ulagun

Medlem
Håller med gusten, mycket trevlig personal.
Men maten......har man tur finns korv. Men det övriga som serveras är nog det sämsta bland samtliga SAS lounger. Ät innan!
Tips; Jag har SAS EB kopplat till Diners. Med detta kort får man 5% rabatt i taxfreen utanför loungen.
 

Gnopps

Medlem
...å på sommaren plockar de bort all mat (eftersom såklart ingen är hungrig då). Finns inte ens bröd att tillgå!
 

Gnopps

Medlem
Det fanns lite pastasallad när jag var där i juli. Annars var det riktigt dåligt med mat.
Bra! Jag var inte där i somras men förra sommaren var det helt tomt. Minns för jag var hungrig och frågade om de ens hade lite knäckebröd, men nej. Svaret jag fick att på sommaren har de ingen mat framme. Verkar som de tog förnuftet till fånga :)
 

Gnopps

Medlem
Litet tips för besökare här: SAS eget wifi kan stundtals vara oändligt långsamt. Flygplatsens eget wifi brukar klå SAS med hästlängder vad gäller hastighet.
 

Lord

Medlem
Wifi fortfarande väldigt segt, men maten helt ok! Lite medelhavsinspirerat med köttjärpar, vinbladsdolmar, bulgur, fräsch sallad mm.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen