Senaste nytt

Artikel: Menzies Business Lounge, Stockholm Arlanda Terminal 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här loungen har jag varit in i en gång...
Jag tvivlar starkt på att det kommer bli ett återbesök inom den närmsta tiden. :p

En lättöl, sen gick jag ut. ;)
 

johhenrik

Medlem
Allt är ju relativt. Vad vill du få ut av ditt loungebesök? Dricka och äta så mycket som möjligt? Då blir du npg besviken. Sitta och ta det lugnt, ja då kan den allt duga. Men som alla lounger har de ju mer besökare vissa tider än andra, så det är ju kanske inte så lugnt alltid, så det ska man ha med i beräkningen.
 

Palazzi

Medlem
Allt är ju relativt. Vad vill du få ut av ditt loungebesök? Dricka och äta så mycket som möjligt? Då blir du npg besviken. Sitta och ta det lugnt, ja då kan den allt duga. Men som alla lounger har de ju mer besökare vissa tider än andra, så det är ju kanske inte så lugnt alltid, så det ska man ha med i beräkningen.

Vet att detta inte var riktat till mig, men väljer att besvara din frågeställning utifrån mina preferenser:

Har funderat på vad jag egentligen vill få ut av en lounge.... Tyvärr kom jag på att det var just maten och drickan som gjorde skillnaden :p

Om jag bara vill slappna av och få gratis internet kan jag sitta på allehanda bar/kaffe på ARN och använda Eduram (som tydligen aldrig slutar fungera, trots examina för ett bra tag sedan).

Service brukar inte vara en faktor i Europa (några få undantag) men t.e.x i Asien kan det vara en key-factor för mig :).
 

agehall

Medlem
Om jag bara vill slappna av och få gratis internet kan jag sitta på allehanda bar/kaffe på ARN och använda Eduram (som tydligen aldrig slutar fungera, trots examina för ett bra tag sedan).

Kommer inte ihåg detaljer, men jag tror att ditt konto finns kvar i ca 24 månader efter senaste aktivitet innan det flaggas för garbning. Därefter kan det ta en bra stund innan kontot faktiskt försvinner för gott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen